dah balik dari pidato rakan muda

salam buat semua...

alhamdulillah kitaorg telah selmat sampai ke umt lebih kurang kul 8 td...kitaorg balik awal. tghari td dah balik dah...alhamdulillah untuk penyertaan kali pertama saya telah berjaya untuk memasuki pusingan akhir yang telah berlangsung pagi tdi...walaupun tidak menang kali ini tak mengapa coz pertandingan ini adalah suatu pengalamn yang cukup berharga...keputusan diumumkan malam nie...drpd kawan2 dr universiti lain yang berada lagi di sana, diorg memberitahu yang abg amiruddin dr upm dapat tempat pertama, second hidayah dr utm n third kak habibah dr upsi...tahniah n syabas untuk semua pemenang..banyak yang saya dpt belajar dr mereka ini....

selain itu banyak juga perkara yang telah saya pelajari dan dpt dijadikan pengalaman yang berharga semasa menyertai pertandingan ini....dapat berkenalan dengan pemidato aka debaters dari universiti lain dsb...then kitaorg juga dapat belajar n mengetahui cara berpidato yang sebenarnya dan mungkin dpt dijadikan bekalan untuk pertandingan mendatang..huhu

so setelah pulang ke umt, saya perlu meneruskan pula latihan untuk debat integriti yang bakal berlangsung pada 15-19 mei...ada 4 hari lagi..hopefully kitaorg sume dapat melakukan sesuatu untuk pertandingan ini...hehe....

k semua, jmpe lagi nnti...bye

1 comments:

Anonymous May 24, 2009 at 11:54 PM  

tahniah korang yee...
saya kagum ngan korang semua
cayo2

SeLaMaT DaTaNg

Selamat datang diucapkan kepada semua pengunjung blog ini....


For more widgets please visit www.yourminis.com

-masa berlalu-


For more widgets please visit www.yourminis.com

-MuZiK PiLiHaNkU- HR

Followers