luahan perasaan.....

salam semua...

hari ni tinggal lagi lebih kurang 12 hari sebelum debat integriti bermula...walaupun rasa agak bosan dengan kesunyian yang melanda UMT semasa cuti semester ini, namun saya dan kawan-kawan tetap meneruskan juga latihan bagi memantapkan lagi persiapan semua...dalam masa yang sama pada 8-10 mei nanti iaitu beberapa hari sebelum integriti, saya ngan hamka n kak miza akan pergi ke kuala lumpur terlebih dahulu untuk menyertai pidato rakan muda...tiada target yang saya tetapkan namun harap2 dapatlah sesuatu yang ok...huhuhu...so dalam persiapan debat integriti ini juga dalam masa yang sama saya juga perlu bersiap sedia untuk pertandingan pidato tersebut...huhuhu...hopefully dapat membahagikan masa yang sama rata untuk kedua-duanya....huhu....

walaupun keadaan di sini mem'borink'kan...namun pada masa yang sama tetap ada kegembiraan pada masa ini...sebab aper erkkk????...huhu....saya rasa sangat gembira akan perkara tersebut....memang tak dijangkakan perkara tersebut akan berlaku...namun saya tetap gembira...huhuhu...

k lah sampai disini saja yang mencoretkan coz nak cari fakta kes pula untuk pertandingan debat nie....huhuhu....
jumpa lagi di lain post...huhuhu...
salam....

0 comments:

SeLaMaT DaTaNg

Selamat datang diucapkan kepada semua pengunjung blog ini....


For more widgets please visit www.yourminis.com

-masa berlalu-


For more widgets please visit www.yourminis.com

-MuZiK PiLiHaNkU- HR

Followers